oplatek za závěrečný úklid ve výši 40 € není v ceně ubytování.
Při příjezdu do ubytování je vyžadována záloha na případné škody ve výši 250€, což odpovídá zhruba 5858.00CZK Záloha bude vybrána prostřednictvím kreditní karty. Částka Vám bude vrácena do 7 dnů po odjezdu. Tato záloha je vratná v plné výši a podléhá kontrole případných škod v ubytování. Částka bude převedena zpět na kartu.
Obchodní podmínky
1. Závazná pravidla během ubytování
Pokud si přejete vystavit fakturu na firmu, prosíme o zaslání fakturačních údajů (jméno společnosti a IČO/DIČ) nejpozději do 7 dnů ode dne potvrzení o zaplacení Vaší rezervace.
Hosté berou na vědomí a zavazují se, že:
a) v apartmánu nebudou kouřit, pokud bude zjištěn opak, vystavují se pokutě ve výši EUR 50,
b) nebudou rušit noční klid mezi 22:00h - 08:00h,
c) nebudou v apartmánu provádět žádné úpravy a změny včetně manipulace s vybavením a elektronikou,
d) v apartmánu nebudou pobývat žádná zvířata (pokud není u konkrétního typu ubytování uvedeno jinak),
e) opustí apartmán v den skončení pobytu a zanechají jej ve stejném stavu, v jakém jej převzali (beze změn a úprav), a ve sjednaném čase,
f) v apartmánu se nebude zdržovat více osob, než je maximální kapacita apartmánu uvedená v inzerci.
Host se dále zavazuje seznámit se s návody na použití jednotlivých spotřebičů a dalších zařízení nacházejících se v apartmánu. V případě, že na žádost hosta dojde ze strany ubytovatele ke zbytečnému výjezdu do apartmánu, bude host povinen uhradit ubytovateli smluvní pokutu ve výši 20 EUR s tím, že je ubytovatel oprávněn tuto pokutu případně strhnout z vratné kauce.
2. Ceny za ubytování a kauce
Cena za ubytování se skládá z ubytovacího poplatku, který zahrnuje cenu za pobyt, daň a platbu místních/rekreačních poplatků, a úklidového poplatku. Pokud v ceně rezervace není vyloženě zobrazen úklidový poplatek, pak není součástí ceny a úklidový poplatek bude vybírán na místě při checkinu. Výše úklidového poplatku je uvedena v popisu daného apartmánu.
Host dále bere na vědomí, že při příjezdu do ubytování je vyžadována vratná kauce na případné škody ve výši EUR 250 nebo EUR 500 (závisí na typu apartmánu, konkrétní částka je uvedena v popisu daného apartmánu). Vratná kauce slouží na pokrytí úhrad závazků hosta v souvislosti s užíváním apartmánu, zejména na úhradu škody způsobené v apartmánu, na vybavení či zařízení včetně ztráty či zničení klíčů či na společných prostorách domu, ve kterém se apartmán nachází nebo v případě porušení jakéhokoli pravidla uvedeného v bodě 1, kdy je ubytovatel oprávněn účtovat a host je povinen zaplatit smluvní pokutu až do výše složené kauce. Zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo ubytovatele požadovat od hosta i náhradu způsobené škody. V případě, že v apartmánu host najde jakékoli nedostatky, či poškozené a/nebo nefunkční vybavení, je povinen toto nahlásit do 12 hodin od check-inu. Neučiní-li tak, odpovídá za tyto nedostatky či poškozené a/nebo nefunkční vybavení jako kdyby je způsobil sám.
Vratná kauce bude zajištěna prostřednictvím předautorizace na kreditní kartě. Předautorizaci je možné provést na kreditní kartě typu Mastercard, nebo Visa (kromě Visa Electron). V případě, že nedojde k vyčerpání kauce z důvodů uvedených v těchto obchodních podmínkách, bude kauce uvolněna hostovi nejpozději do sedmi pracovních dnů po ukončení ubytování. Počkejte prosím několik dní, než danou transakci Vaše banka zpracuje.
V případě, že host přijíždí po 17:00, tedy po pracovní době kanceláře, a bude se ubytovávat sám prostřednictvím self check-in procedury, pak host souhlasí s tím, že vratná kauce bude vybrána vzdáleně nejpozději v dopoledních hodinách v den příjezdu. Bez předautorizace vratné kauce není možné hosty ubytovat. Pokud není možné učinit předautorizaci vratné kauce na dálku, pak se host nemůže ubytovat sám prostřednictvím self check-inu a ubytování proběhne formou zpoplatněného osobního check-inu přímo na apartmánu. Poplatek za tuto službu činí EUR 20 do půlnoci a EUR 30 po půlnoci.
3. Dodatečné služby
Upozorňujeme, že vyhovění zvláštním požadavkům závisí na dostupnosti a může se na ně vztahovat poplatek.
Dodatečné služby, které je možné objednat a na které se vztahuje poplatek, jsou následující:
a) Taxi servis
b) Dětská postýlka a vysoká židlička
c) Placené parkovací stání
d) Pozdní odjezd (pokud to dostupnost apartmánu dovoluje)
e) Extra úklid během pobytu
f) Beer Tour
g) 4 chodová večeře a tanec ve Folklore Garden
h) Projížďka historickou lodí a prohlídka muzea Karlova mostu
4. Check-in – registrace hosta a předání klíčů
Host se zavazuje informovat ubytovatele o svém předpokládaném čase příjezdu předem. Kontaktní údaje jsou uvedeny v potvrzení rezervace. Při check-inu je nutné předložit platný průkaz totožnosti s fotografií a kreditní kartu (z důvodu provedení předautorizace na vratnou kauci, pokud předautorizace vratné kauce nebyla učiněna již před příjezdem).
Registrace a předání klíčů probíhá v kanceláři, která je umístěna v přízemí na adrese ubytování: Těšnov 15, Prague 1, 110 00. Registrace je možná mezi 14:00 až 17:00.
Pokud přijíždíte po 17:00, je toto nutné nahlásit předem a to minimálně jeden den před příjezdem. Příjezd po 17:00 je možný pouze po předchozím potvrzení ze strany ubytování a může se na něj vztahovat poplatek (viz bod 3). Kontaktní údaje najdete v potvrzení rezervace.
Pokud host přijíždí před 14:00, může svá zavazadla zdarma uskladnit v naší kanceláři, která je otevřená od 9:30. Pokud je apartmán připravený (bylo možné stihnout úklid po předchozích hostech ještě před vaším příjezdem před 14:00), bude host ubytovaný i před 14:00. Vždy usilujeme o to, abychom co nejvíce vyhověli potřebám hosta, nicméně dřívější check-in než ve 14:00 nemůžeme garantovat (vždy záleží na odjezdu předchozích hostů).
5. Check-out – odjezd hosta a předání klíčů
Odjezd je maximálně do 10:00. Pozdější odjezd, než v 10:00 je vždy otázkou dostupnosti a je za něj účtován poplatek. Pokud má host o pozdější odjezd zájem, je možné tento požadavek sdělit předem na kontaktních údajích v potvrzení rezervace nebo při check-inu. Při odjezdu se host zavazuje ponechat klíče na stole (ne v zámku dveří) a zabouchnout řádně dveře. V případě, že host nechá klíče v zámku (uvnitř apartmánu) a bude nutné zavolat zámečníka, uhradí host náklady spojené se zajištěním zámečníka z vratné kauce.
6. Zrušení pobytu zákazníkem
Bez možnosti vrácení peněz. V případě zrušení rezervace kdykoli po vytvoření rezervace klient zaplatí 100 % celkové ceny rezervace.
7. Zpracování osobních údajů
Hosté souhlasí se zpracováním svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, státní občanství, číslo cestovního dokladu (či občanského průkazu) a číslo víza (pokud je potřeba), datum narození, email, telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“). Host souhlasí se zpracováním osobních údajů ubytovatelem, a to pro účely realizace práv a povinností z uzavřené smlouvy. Host souhlasí se zpracováním osobních údajů ubytovatelem také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení. Host bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje uvádět správně a pravdivě.
Zpracováním osobních údajů hosta může ubytovatel pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele, nebo své zaměstnance a smluvní partnery zavázané mlčenlivostí. Osobní údaje budou zpracovány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
Host souhlasí se zasíláním informací souvisejících se službami ubytovatele na elektronickou adresu hosta a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení ubytovatele na elektronickou adresu klienta ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů.
8. Další ujednání
Smluvní vztah mezi ubytovatelem a hostem, a jakékoli mimosmluvní vztahy vznikající v souvislosti s ním se řídí právním řádem České republiky, pro případné spory jsou příslušné české soudy.
9. Platnost
Tyto obchodní a storno podmínky jsou nedílnou součástí objednávky ubytování. Učiněním objednávky host potvrzuje souhlas s těmito obchodními podmínkami.
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím
zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing